històriesd’aula

la impertinència de les preguntes a l’escola
  • rss
  • Inici
  • Les terres altes
  • ESBORRANYS
  • teixim textos
  • Contact

LA DENSITAT DE L’AULA

pep lluis | 23 febrer 2011

colores

La construcció del coneixement a l’aula és “quasi biològica”; durant el procés de creixement, no es pot entendre el conjunt de l’organisme si no imaginem. A partir de les experiències anteriors que ens han ensenyat finalment a veure, podem seguir el desenvolupament dels detalls, dels petit elements i aplicar la paciència perquè ja sabem que el resultat només es veurà al final. De l’entramat d’històries a l’aula, segueixo el fil de “la densitat”

Categories
General
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« INFORME D’AVALUACIÓ ELS MINERS DE XILE »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

sobre jo…

De històriesd'aula
amb bata blava, com de botiguer d'adrogueria o ferreteria, tacada lleument amb tèmpera groga, o vermella, butxaques sense fons, o si voleu com em veié el Carles, el meu millor mestreinfant

calendari

febrer 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
    maig »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox